Спампаваць каталог прадукцыі

Беларускае малако "загаворыць" на мове Мінска.

Рашэнне аб укараненні новага фармату ўпакоўкі было прынята з прычыны сітуацыі, якая патрэбы рынку. Акрамя таго, мы пастаянна працуем над візуальнай складнікам сваёй прадукцыі. Напрыклад, зараз да фінішнай прамой падыходзіць маштабны рэдызайн брэнда «Мінская марка».

- Лінейка малочнай прадукцыі «Мінская марка» гадамі развівалася разам з выдатным беларускім горадам, назву якога яна носіць. Паступова «Мінская марка» стала для жыхароў Беларусі чымсьці бо'льшим, чым проста малако, смятана і масла, расфасаваныя ў фірмовую ўпакоўку і прадаваныя ў беларускіх крамах. Сёння гэта па-сапраўднаму моцны брэнд горада Мінска, які працягвае ўзмацняць свае пазіцыі, - адзначае Захар Валер'евіч Чаплыгіна, начальнік аддзела продажаў ААТ «Менскі малочны завод № 1».

«Менскую марку» можна без перабольшання назваць увасабленнем душы горада; гэтая лінейка блізкая па духу і інтуітыўна зразумелая кожнаму беларусу. Сярод пакупнікоў нашай прадукцыі ёсць людзі, якія гадамі застаюцца яе прыхільнікамі і цэняць за якасць і выдатны густ! Думаю, што ў будучыні нам удасца яшчэ больш павысіць лаяльнасць пакупнікоў да нашага брэнду, - дадае Захар Валер'евіч.

На мове гораду: пра што «загаворыць» малако?

Ўпакоўка малака ААТ «Менскі малочны завод № 1» «загаворыць» на мове горада. З гэтага часу малако «Мінскай маркі" будзе ў арыгінальным дызайне з нанесенымі выявамі славутасцяў Мінска: Траецкага прадмесця, Тэатра оперы і балета, Мінскай гарадской ратушы і Мінскай брамы.

- Гэтыя аб'екты ўвасабляюць сабой гісторыю і культуру нашай Радзімы. Мы лічым, што дух вядомых будынкаў і збудаванняў надасць «Мінскай марцы» асаблівы каларыт, а таксама дапаможа адбудавацца ад канкурэнтаў, - растлумачыў Захар Валер'евіч.

У рамках абноўленай канцэпцыі, накіраванай у тым ліку на ўмацаванне сямейных каштоўнасцяў, ААТ «Мінскі малочны завод № 1» выпусціць малако ў «сямейным» фармаце. Гэта значыць, што адна ўпакоўка будзе змяшчаць два літры малака.

Новы падыход да аб'ёму тары абяцае зрабіць куплю малака больш выгаднай. Чытаем - фармат «сямейны», маем на ўвазе - фармат «эканомны». Адна ўпакоўка ў новым фармаце будзе каштаваць танней, чым дзве ўпакоўкі малака аб'ёмам па 1 л.

- Мы прааналізавалі патрэбы нашых кліентаў і зразумелі, што «сямейны» фармат будзе запатрабаваны. Стандартны аб'ём пакета малака складае 0,9 або 1 літр. Звычайна на сям'ю купляецца па 2-3 ўпакоўкі, - разважаюць спецыялісты аддзела маркетынгу. - Пакет наміналам два літры больш зручны ў выкарыстанні і эканамічны. Наша ідэя ўнікальная тым, што накіравана, у першую чаргу, на падтрымку сямейных каштоўнасцяў. У доме павінна быць столькі малака, каб яго хапала на ўсю сям'ю!

Плануецца, што малако ў «сямейным» фармаце паступіць у крамы да пачатку восені.