Спампаваць каталог прадукцыі

Першая Кітайская міжнародная выстава імпарту (China International Import Expo) адбылася 5-10 лістапада ў Шанхаі.

Падчас цырымоніі адкрыцця экспазіцыі прывітальнае слова прамовіў кіраўнік беларускай дэлегацыі - намеснік кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта Мікалай Снапкоў і ганаровы госць ад кітайскага боку - губернатар правінцыі Ганьсу Тан Жэньцзян. Мікалай Снапкоў, выступаючы на ​​афіцыйнай цырымоніі адкрыцця экспазіцыі, адзначыў, што беспрэцэдэнтная па маштабах выстава ў Шанхаі адкрывае кітайскі рынак для замежных дзяржаў, сярод якіх і Беларусь. Тавары і паслугі Беларусі павінны заняць годнае месца на вялікім рынку Кітая.

Варта адзначыць, што з пачатку года тавараабарот паміж краінамі наблізіўся да $ 3 млрд. Гэта рэкорд у гісторыі ўзаемаадносін Беларусі і Кітая. Патэнцыял і новыя магчымасці сёння хочуць выкарыстоўваць абсалютна ўсе кітайскія партнёры.

"Мінскі малочны завод №1" пачаў працу з Кітаем толькі ў гэтым годзе. Попыт на стэрылізаванае малако, алей і глазураваныя сыркі расце з кожным днём. Калі раней Кітай быў зацікаўлены ў асноўным у прадуктах з доўгім тэрмінам захоўвання, што дазваляла транспартаваць яго даўжэй, але танней, то цяпер у Шанхаі разглядаюць пастаўку, напрыклад, малака для дзяцей самалётам.

Начальнік упраўлення па дыверсіфікацыі знешніх рынкаў Канстанцін Панюков адзначае: «Кітай павялічвае спажыванне малака. Народ прывыкае да гэтага прадукту і разумее, наколькі гэта карысны прадукт. Што тычыцца кітайскага рынку, я ўпэўнены, што мы тут замацуемся. Арыентуемся не толькі на Кітай. Вельмі цікавы рынак Блізкага Ўсходу і Афрыкі ».

Всего за время выставки ОАО «Минский молочный завод №1» подписал ряд соглашений на поставку цельномолочной продукции. Генеральный директор Андрей Владимирович Ермалицкий отмечает: "Мы интересны китайскому рынку тем, что у нас действительно хорошая продукция, она качественная и они это видят и понимают. Ведь наш продукт сделан самой природой". 

Особым успехом пользовались молоко стерилизованное и масло. Также китайскому покупателю пришлись по вкусу глазированные сырки под торговой маркой «Молочная страна».

  

  

Першая Кітайская міжнародная выстава імпарту яшчэ раз пацвярджае - Кітай адкрыты для супрацоўніцтва, і нам, будучы буйным малочным вытворцам, ёсць што прапанаваць кітайскаму пакупніку.

Больш падрабязна глядзіце ў рэпартажы:

[Youtube] http://youtu.com/watch?v=0OhgVKRQ3FA&t=37s [/ youtube]